Να ‘σαι καλά ρε μάνα…

Όσοι με ξέρουν αρκετά καλά -με μία δύο εξαιρέσεις- γνωρίζουν οτί τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου τα παίρνω χαλαρά. Χαλαροί καφέδες, χαλαρά ποτά, χαλαρό ντύσιμο, και εν τέλει χαλαρές οι σχέσεις μου με άλλους ανθρώπους. Εγώ τουλάχιστον το λέω χαλαρό, για κάποιους πάει και προς το αναίσθητο.

Και αν με χαλάει κάτι με τον εαυτό μου είναι που δεν δείχνω την αγάπη στους ανθρώπους γύρω μου όσο θα ‘πρεπε. Και το ξέρω γιατί αυτά τα λόγια δεν θα έβγαιναν ποτέ από το στόμα μου, αλλά βγαίνουν μόνο σε μια σελίδα που διαβάζουν 50-60 άνθρωποι τη μέρα. Και στεναχωριέμαι ρε μάνα που είμαι έτσι. Που είμαι σκατοεγωίστρια και “αναίσθητη” και δεν μπορώ να είμαι ζεστή  μαζί σου.Στεναχωριέμαι ρε μάνα που είναι η γιορτή σου και το καλύτερο που μπορούσα να κάνω είναι να σε πάρω μια αγκαλιά τριών δευτερολέπτων.

Αλλά ό,τι είμαι το οφείλω σε εσένα, και ίσως αυτό να “ελαφρύνει” λίγο την συνείδησή μου.

Χρόνια σου πολλά ρε μαμά, αν θέλω ένα πράγμα είναι να ‘σαι πάντα καλά, μήπως και με δεις και γίνω χρήσιμη στον κόσμο και χαρείς , γιατί ξέρω ότι τις περισσότερες φορές σε στεναχωρώ.

Να ‘σαι καλά ρε μάνα. Σε ευχαριστώ, γιατί μου δωσες τον Μάκη και την Δήμητρα και δεν θα μπορούσα να ζητήσω μεγαλύτερο δώρο από τα αδέρφια μου.

Να ‘σαι καλά ρε μάνα, γιατί δεν μου ‘λειψε τίποτα .

Να ‘σαι καλά ρε μάνα, γιατί είμαι τσαπατσούλα και ανοικοκύρευτη και αναίσθητη και δεν σ’ακούω ούτε τώρα που έφυγα από το σπίτι, αλλά εσύ είσαι εκεί, πάντα.

Να ‘σαι καλά ρε μάνα, γιατί πιστεύεις στα όνειρά μου περισσότερο από μένα.

Μ’ αγαπάς περισσότερο από μένα και αυτό δεν θα το βρω αλλού, και μη νομίζεις πως δεν το ξέρω.

Σ’ ευχαριστώ ρε μαμά,γιατί η δύναμη σου είναι και δική μου, κι’ αν σου δείχνω πως δεν σ’εχω ανάγκη ξέρεις πως δεν ισχύει.

Συγνώμη ρε μάνα, για όλες τις βλακείες μου -και δεν φτάνει μόνο η συγνώμη μου, το ξέρω- αλλά να’σαι καλά, να ‘σαι καλά γιατί σ’αγαπώ.

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

