Πες μου μια ιστορία|P.S: I miss you

Σε βλέπω σπάνια από επιλογή μου.
Αυτό που φτιάχνουν οι κινήσεις και οι τρόποι
μας δεν θέλω να το χάσω,
για αυτό και δεν το συνεχίζω.


Τους πολύτιμους ανθρώπους δεν θες να τους
χάσεις από τη ζωή σου και ας βλέπω ότι
υπάρχουν θετικές κινήσεις.
Σκέφτομαι την κάθε μέρα ότι θα ήταν
δύσκολο να συμβαδίσουν οι ώρες μας,
να ξέρεις όμως ότι το άλλο μου μισό το έχω
δει στα μάτια σου.
Έχω ξεχάσει πως είναι να αγαπάς και
να δίνεις στους άλλους, οπότε είναι δύσκολο
να περπατήσω ακόμα στον δρόμο σου.

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

