Πες μου μια ιστορία | Πεζή

-Νιώθω πραγματικά τυχερός που σε πετυχαίνω στο σπίτι.

Πού εξαφανίζεσαι, μου λες; Δεν ακούς;

-Συγνώμη. Χάθηκα πάλι σ’ έναν καταιγισμό απόκρημνων εκπλήξεων κι αναρωτιέμαι μήπως μου ξηλώθηκε κατά λάθος ο ποδόγυρος από πίσω.

-Μάλλον το βλέμμα του ικανοποιημένου προβάρεις κι όχι εκείνο του χαμένου.

-Ρίχνεις μια ματιά, σε παρακαλώ; Θα ’ταν κρίμα ,γιατί δε διαθέτω άλλη φορεσιά ακριβώς στα μέτρα μου, χώρια που μου πήρε μισόν αιώνα να την ολοκληρώσω. Για δες, κρέμεται τίποτα;

-Δεν καταλαβαίνω. Τα πόδια σου είναι μες στις γρατζουνιές. Τα παπούτσια σου μες στα χώματα.

-Αν δε σε ήξερα, ακριβώς αυτήν τη στιγμή θα κατέφευγα σε κάτι σχεδόν πειστικό. Θα το συνόδευα και μ’ έναν οδηγό αναβίωσης εκπλήξεων.

Κράτα πάντα ένα καλά φυλαγμένο και σχετικά εύκολα προσβάσιμο εναλλακτικό σχέδιο. Ίσως και δύο. Γιατί όχι;

Ένα σχέδιο που μπορεί να ισορροπεί ανάμεσα στην έξαψη της στιγμής και τα διαθέσιμα εργαλεία. Όχι όνειρο, όχι επιθυμία.

Μόνο κάτι σαν «αχ, κάντο εικόνα!»

Αλλά η αλήθεια είναι ότι ο μόνος τρόπος για να απολαμβάνεις συχνά εκπλήξεις είναι να τις δημιουργείς ο ίδιος για εσένα. Με μία προϋπόθεση, όμως. Ν’ απαρνηθείς τρία πράγματα: Τις σταθερές σου απόψεις.

-Μα τι σου συμβαίνει;

– Τις αναπαυτικές σου θέσεις.

-Άρα έχω δίκιο.

– Και τις πρώτες σου επιλογές.

-Δε χάθηκες, λοιπόν.

– Έχω διαπιστώσει πως κατά τη διάρκεια ενός γρήγορου και ρυθμικού περπατήματος έχω τις πιο εποικοδομητικές σκέψεις, τις πιο ενδιαφέρουσες ιδέες, τις πιο ξεκάθαρες απαντήσεις, τις πιο όμορφες εικόνες, τα πιο γνήσια συναισθήματα. Λοιπόν, πεζοπορώ.

-Από πότε;

-Από πάντα. Αυτήν τη φορά μάζευα σχόλια για την καινούρια μου εμφάνιση.

-Την επόμενη φορά θα έρθω κι εγώ μαζί σου.

-Για να με τραβήξεις μακριά από την υγρασία του κόσμου που κρυφά με ποθεί;

Μα εσύ, καλέ μου, δεν είσαι φτιαγμένος για πεπατημένα σχέδια.

Ούτε διαθέτεις όμορφα πόδια.

Ν. Ρεντήφ

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

