Πες μου μια ιστορία | Ωδή στην πόλη-Limone Agrodolce

Στην πόλη σου αισθάνομαι άφθονη ασφάλεια μα κι ανείπωτο πόνο.

Κάθε φορά γρατζουνιέται η Ψυχή, άθελά της.

Πώς αλλιώς μπορεί να γίνει, άλλωστε;

Πώς αλλιώς μπορεί να γίνει, άραγε;

Η πόλη σου

με τραβά και μ’ απωθεί, ταυτόχρονα.

Την πόλη σου την αγαπάω.

Στην πόλη σου ανήκω.

Τα φώτα της, τα σκοτάδια της, οι κραυγές της, οι μουσικές της

με διαπερνούν.

Η έντονη μυρωδιά σου

-μαγνητίζει-

και η γλυκόπικρη αίσθησή σου

απλώνονται παντού γύρω μου

άναρχα

και με τυλίγουν.

Σε κάθε βήμα

Σε κάθε κίνηση

Δεν μ’ ελέγχω στην πόλη σου

Εκεί γελάω.

Εκεί κλαίω.

Στην πόλη σου σ’ αγάπησα.

Στην πόλη σου σ’ αγαπάω κάθε μέρα και περισσότερο

-κι ας πληγώνομαι.

Η πόλη σου μ’ ακολουθεί.

Στην πόλη σου χάνεται το μέτρο.

Στην πόλη σου είπα κι έκανα πράγματα που στην δική μου ούτε που είχα φανταστεί

-και συνεχίζω.

Στην πόλη σου μέρα – νύχτα μάθαινα και κάτι νέο

-και συνεχίζω.

Μέρα – νύχτα τ’ αμφισβητούσα όλα -για να μην τα θεωρώ δεδομένα, για να μην καταλήξουν παρωχημένα, μιας και η Ζωή τρέχει τρελά κι αδιάκοπα- και τα μάθαινα ξανά, απ’ την αρχή

-και συνεχίζω.

Μέσω αυτής της αμφισβήτησης σχηματοποιείται η ύπαρξή μου,

μέσα απ’ αυτή την αμφισβήτηση λαμβάνει χώρα μια διαρκής κι αέναη πάλη

για την γνώση του νέου και για την επαλήθευση του κεκτημένου.

Έτσι φτάνω στην αλήθεια.

Όλα τ’ αμφισβητούσα και τ’ αμφισβητώ, λοιπόν, εκτός απ’ το πόσο σ’ αγαπάω,

διότι εδώ καμιά αμφιβολία δε χωρά.

-καμιά.

Η αλήθεια αυτή υπήρχε ανέκαθεν.

Ναι, προϋπήρχε.

Ακόμη και πριν από ‘μένα την ίδια.

Γι’ αυτό και μόνο στη θέαση μα και στην σκέψη των ματιών σου κάθε «μήπως» τρέχει μακριά, κάθε «μήπως» σκορπά ψηλά, στον αέρα.

Κι έτσι, βλέπω καθημερινά την ποιότητα και την ποσότητα της Αγάπης μου

που σού αξίζει ν’ αυξάνονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.

Κι αν όχι ολόκληρη, τότε, σίγουρα, ένα μέρος μου

σού ανήκει και θα σού ανήκει

για πάντα, για όσο.

Την Ψυχή μου την μοιραζόμαστε.

Οι δυο μας κατοικούμε εκεί.

Όλες οι αποφάσεις από κοινού.

Δεν το ελέγχω

Ούτε και που το ήξερα κι εγώ.

Στην πόλη σου το έμαθα.

 

Και ξέρεις κάτι;

 

Όσο κι αν φεύγω απ’ αυτήν όλο σ’ αυτήν γυρνάω

και θα γυρνάω.

 

Στην πόλη σου.

 

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

