Πες μου μια ιστορία |Θα σου έλεγα «μου λείπεις» αλλά ξέχασα πως ούτε που μιλάμε πια

Εσύ μπορεί να μην έχασες κάτι σημαντικό από τη ζωή σου. Εσύ μπορεί να μην ένιωσες ό,τι ένιωσα εγώ για σένα. Εσύ σίγουρα δεν ένιωσες ό,τι ένιωσα εγώ. Σε αγάπησα και ακόμα σε αγαπώ. Και μου λείπεις περισσότερο από κάθε άλλο άτομο.

Μου λείπει η καθημερινότητα μας. Μου λείπει η οικειότητα που ένιωθα μαζί σου. Μου λείπει που είχα έναν άνθρωπο να με καταλαβαίνει πλήρως. Μου λείπει που ήσουν εκεί όταν σε χρειαζόμουν. Μου λείπουν οι συζητήσεις μας και οι απαντήσεις σου,που μόνο δύναμη μου έδιναν. Μου λείπεις εσύ.
Σε σκέφτομαι κάθε μέρα. Αλλά δεν πρόκειται να σου στείλω. Δεν κάνει γιατί ξέρω ότι σε πονάει. Ξέρω ότι θα σε πληγώσω. Και είσαι το τελευταίο άτομο που θέλω να πληγώσω.
Όλοι κοροϊδεύουν το “friendzone” γιατί στην πραγματικότητα δεν ξέρουν τι είναι. Και κανένας δεν έχει φτάσει στο σημείο να μιλήσει για τον “friendzoner”. Για μένα δεν είσαι  “friendzoned”. Ναι σε αγαπάω και όχι δεν μπορώ να σε δω ερωτικά. Δεν καταλαβαίνω πως άλλαξαν τα συναισθήματα σου για μένα. Εύχομαι απλά να γύριζα το χρόνο πίσω και να το απέτρεπα.

Βλέπεις είμαι αφελής και πιστεύω τα λόγια των ανθρώπων! Όπως και στην αρχή που σε πίστεψα όταν είπες ότι είσαι τελείως αλλού και δεν πρόκειται να με δεις παραπάνω από φιλικά. Αλλά πως να ελέγξει κανείς τα συναισθήματα του; Να ήταν μόνο τόσο εύκολο… δεν ξέρω τι άλλαξε και με είδες έτσι! Περάσαμε πάρα πολύ καιρό μαζί, πολλές μέρες και πολλές ώρες μέσα σε αυτόν τον ένα χρόνο. Ψώνια, καφέδες, βόλτες, φαγητό…ό,τι καλύτερο και το χάσαμε για πολλούς λόγους!

Πάντως να ξέρεις ότι και το λίγο που μου ανοίχτηκες για μένα ήταν αρκετό και το εκτιμώ γιατί ξέρω τι άνθρωπος είσαι…

Με μύησες σε έναν κόσμο που με τρελαίνει, με καταστρέφει και μου αρέσει ταυτόχρονα! Μου έδειξες πολύ ωραία και ταυτόχρονα ανούσια πράγματα που τα αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Σε κατηγορώ και σε ευχαριστώ γι’ αυτό.

Έχεις καθόλου ιδέα πόσο χαίρομαι που βλέπω στο instagram ότι είσαι ευτυχισμένος, έστω και παροδικά; Και παράλληλα να εκνευρίζομαι με τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα κι εγώ να σε κανω να νιώσεις έτσι; Ε; Έχεις; Έχεις ιδέα πόσο άσχημα νιώθω όταν βλέπω να ανεβάζεις κάτι που απευθύνεται σε μένα; Όχι ότι έχει σημασία πλέον. Εγώ θα κρατήσω την υπόσχεση μου να μην σου στείλω ξανά και όποτε θέλεις στείλε μου εσύ. Θα ‘μαι εδώ!

Το να χάσεις ένα φίλο είναι πολύ χειρότερο από τον χωρισμό. Είναι πολύ χειρότερο από πολλά πράγματα. Λυπάμαι πραγματικά. Εσύ μπορεί να μην έχασες ό,τι έχασα εγώ, και μακάρι να γίνεις ευτυχισμένος γρήγορα. Εγώ πάντως δεν θα σε ενοχλήσω ξανά.


Ανώνυμη

Μην ξεχάσεις να μας στείλεις και εσύ, τη δική σου ιστορία, ανώνυμα ή επώνυμα στο flawfullwords@yahoo.com. Δεν χρειάζεται να είναι τέλεια, αρκεί να ναι αληθινή. Μην ξεχνάς, στο Flawfull Words, τις αγαπάμε τις ατέλειες.

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

