Πες μου μια ιστορία| Αγάπη μέσα στον χρόνο

Λέξεις, λόγια που κρύφτηκαν πίσω από ένα βλέμμα. Προτάσεις που ποτέ δεν ειπώθηκαν γιατί απλά κάποιος τρόμαξε και στο τέλος φοβήθηκε. Ζούμε στην εποχή του χαλαρά, του κάπως και του περίπου, βολευτήκαμε στην σιγουριά και στην ανωριμότητα των ανθρώπων.

Κάποτε υπήρχε η αλήθεια σε όλες τις σχέσεις, είτε φιλικές, είτε αισθηματικές. Κάποτε υπήρχε η ντροπή και ο φόβος, όμως τώρα όλα αυτά θεωρούνται χαζομάρες. Κάποτε υπήρχε ο σεβασμός προς τους μεγαλύτερους, και ο σεβασμός σε μια σχέση, όμως τώρα όλα αυτά ακούγονται κάπως ξεπερασμένα.

Με ρώτησαν εμένα τι πιστεύω πως είναι η αγάπη, ρώτησαν εμένα για την αγάπη. Μόλις απάντησα, όλοι γέλασαν και μαζί με εκείνους γέλασα κι εγώ με τον εαυτό μου. Τους φάνηκε  αστείο και παιδικό τα πραγματικά συναισθήματα, κάποιοι μάλιστα δεν ξέρουν, δεν έχουν νιώσει ποτέ κανένα συναίσθημα. Τότε εγώ ρώτησα εκείνα τα νέα παιδιά που ξέρουν να ζουν καλύτερα, τι είναι αγάπη για εκείνα; και η απάντηση φυσικά μια, το σεξ! Ναι σε αυτή την εποχή όλα μετριούνται με ένα κρεβάτι. Αγάπη, συναίσθημα, φιλία είναι απλά ένα κρεβάτι.

Δέχτηκα την απάντηση τους και τότε σηκώθηκα όρθια ισορροπώντας στα ψηλοτάκουνα παπούτσια μου. Στάθηκα στο κέντρο της αίθουσας και είπα: Εγώ ανήκω σε μια παλιά γενιά, ίσως κάπως πιο παλιομοδίτικη από την δική σας, που αγάπη θεωρούσαμε πως ήταν το πολυτιμότερο αγαθό. Αγάπη δεν είναι λέξη, είναι συναίσθημα,  αγάπη είναι να σου έχει ρημάξει την ζωή και εσύ απλά να λιώνεις για εκείνον. Αγάπη είναι λέξεις και όχι κρεβάτια.

Τότε ησυχία απλώθηκε σε όλη την αίθουσα, ήταν την στιγμή που στάθηκε στην ανοιχτή πόρτα. Με κοίταξε με εκείνο το βλέμμα που με αρρώσταινε, με εκείνο το βλέμμα που έτρεμαν τα πόδια μου, έτοιμος να μου πει το παραμύθι του για μια ακόμα φορά. Έβηξα ελαφρά, ένα χαμόγελο φάνηκε στα χείλη μου, βρήκα την αυτοκυριαρχία μου και τώρα πατάω γερά στις ψηλοτάκουνες γόβες μου. Μέσα από τις στάχτες μου γεννήθηκα ξανά, γιατί αγάπη είναι να νοιάζεσαι και λίγο για τον εαυτό σου

Τώρα πια έμαθα, πως στην εποχή μας αγάπη είναι, ένα καλό κρεβάτι, λίγο παραμύθι και την επόμενη μέρα απλά χάρηκα για την γνωριμία.

Annie


Μην ξεχάσεις να μας στείλεις και εσύ, τη δική σου ιστορία, ανώνυμα ή επώνυμα στο flawfullwords@yahoo.com. Δεν χρειάζεται να είναι τέλεια, αρκεί να ναι αληθινή. Μην ξεχνάς, στο Flawfull Words, τις αγαπάμε τις ατέλειες.

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

