Μα πόσο αηδιαστικό πια αυτό το Athens Pride;

Είναι δυνατόν να βγαίνουν άνθρωποι σε πορεία χωρίς να πέσει μια μολότοφ, ένα δακρυγόνο, έστω ένα μπουνίδι ρε αδερφέ;

Δεν είμαι γκέι. Και ντρέπομαι που νιώθω πως πρέπει να το πω αυτό από φόβο πως θα σταματήσει να μου μιλάει η μάνα μου ή ο πατέρας μου ή ο αδερφός μου ή η αδερφή μου ή οι φίλες μου.

Ντρέπομαι όμως ακόμη περισσότερο που αυτό το πράγμα συμβαίνει, όχι σε εμένα –τι σημασία έχει το «εμένα», δεν ζω μόνη μου εδώ-, αλλά σε χιλιάδες παιδιά σε αυτόν τον κόσμο.

Κοίτα ρε φίλε ειρωνεία. Να σκοτώνεις άνθρωπο και να έρχονται στη φυλακή κάθε βδομάδα να σε δουν οι δικοί σου αλλά να αγαπάς κάποιον του ίδιου φύλου και να σε διώχνουνε από το σπίτι.

Και είναι κάτι τέτοιες μέρες όπως η σημερινή – εδώ βάζε Athens Pride- που το μίσος δυστυχώς φαίνεται να υπάρχει άφθονο σε όλες τους τις μορφές.

«Δες τους ρε τους καραγκιόζηδες με τα ουράνια τόξα. Δεν με νοιάζει ρε τι κάνουν στα κρεβάτια τους, τα παιδιά μου γιατί να το δουν αυτό;»

Εκεί ξεκινάει το θέατρο του παραλόγου. Με μια φράση τόσο φαινομενικά αθώα.

Θα μου πεις, γιατί το κάνει; Γιατί δεν βγαίνουν οι straight να γιορτάσουν που είναι straight;

Γιατί οι straight γιορτάζουν την αγάπη κάθε μέρα χωρίς φόβο. Σε παγκάκια, σε πάρκα, σε παραλίες.

Γιατί δεν χάνουν τις οικογένειές τους επειδή απλά αγάπησαν.

Γιατί δεν απολύονται επειδή είναι straight.

Γιατί…

Γιατί οποιοσδήποτε τρόπος για να δείξουν την αγάπη τους προς τον άνθρωπό τους, γίνεται μέσα σε 4 τοίχους, «στο κρεβάτι τους» που είπες και εσύ, στα κρυφά.

Και εσύ επιμένεις ακόμη πως μία παρέλαση που γιορτάζει την αγάπη θα βλάψει το παιδί σου. Επειδή το παιδί σου θα δει δύο άντρες να φιλιούνται και θα επηρεαστεί. Πίστεψέ με, η φύση θα χτυπήσει την πόρτα του παιδιού σου πριν αυτό προλάβει να «αποφασίσει» -λες και ξυπνάς ένα πρωί και αποφασίζεις πως από εδώ και πέρα θα κοιμάσαι μόνο με άτομα του ίδιου φύλου για να τρως τα σκατά όλων των ανεγκέφαλων-.

pride
Στο μυαλό του παιδιού σου όπως νομίζεις: Ουάου! Αντρες φιλάνε άντρες και      γυναίκες φιλάνε γυναίκες! Θέλω και εγώ! Στο μυαλό του παιδιού σου πραγματικά: Γιατί φιλιούνται αυτοί; Περίεργο… Ο μπαμπάς φιλάει την μαμά γιατί μου είπε ότι την αγαπάει. Αρά αυτοί αγαπιούνται.(Άμα του παιδιού σου του πεις «γιατί είναι ανώμαλοι» και «αυτό δεν πρέπει να γίνεται κανονικά», μάντεψε ποιον θα ακούσει. Ναι εσένα. Μόλις έκανες τον κόσμο λίγο χειρότερο)

Φοβάσαι μήπως το παιδί σου «γίνει» gay και δεν εκπληρώσει τελικά την εικόνα που ονειρευόσουν εσύ για αυτό; Γιατί τελευταία φορά που κοίταξα κάποια πράγματα, είδα πως οι περισσότεροι γονείς, θέλουν να δουν στα παιδιά τους ότι δεν κατάφεραν να κάνουν εκείνοι.

Το μόνο που θα λάβει το παιδί σου σε μια τέτοια πορεία είναι πως όλοι είμαστε διαφορετικοί, και πως υπάρχει ακόμη αγάπη σε έναν κόσμο που μέχρι και οι συναυλίες έχουν γίνει «επικίνδυνες». Θα του λείψει του παιδιού σου η αγάπη και η ειρήνη αν τα πράγματα συνεχίσουν έτσι, μην του την στερήσεις.

Μιλάς για αλλαγή, αλλά δεν θέλεις να αλλάξεις. Θες να αλλάξεις τον κόσμο αλλά δεν θες να γίνεις μέρος του. Δεν γίνεται έτσι. Βρες άλλο τρόπο να κρίνεις τους άλλους αν νιώθεις τόση μεγάλη ανάγκη, εμένα πάντως μου φαίνεται παράλογο να είσαι ελαφρά ενοχλημένος με την ιδέα πως χθες ενα παιδί έχασε την ζωή του από «αδέσποτη» σφαίρα , και να σε ενοχλεί μέχρι αηδίας η εικόνα δύο ανθρώπων που αγαπιούνται και κρατάνε στα χέρια τους χρωματιστά πανιά.

Θα σου το ξαναπώ. Ντρέπομαι γι’ αυτό που έχουμε καταφέρει να γίνουμε μέχρι τώρα. Ντρέπομαι πολύ που δεν έχουμε μάθει να εκτιμάμε την αγάπη με όλες τις μορφές της τον καιρό που την έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη.

Gay σημαίνει χαρούμενος, και εγώ δεν σκοπεύω να στερήσω την χαρά από κανέναν άνθρωπο – ειδικά όταν κάνει τόσο μεγάλο αγώνα για να την αποκτήσει-.

Εξάλλου η ζωή δεν κάνει διακρίσεις σε αντίθεση με εσένα. Λίπασμα θα καταλήξεις εσύ, λίπασμα εγώ, λίπασμα οι δύο άντρες που φιλιούνται στην φωτογραφία.

Εσύ αποφασίζεις τι θα κάνεις στο ενδιάμεσο, κοίτα μόνο να ορίσεις καλά την φράση όταν πεις πως «ο κόσμος πλέον είναι για τα σκατά».

 

2 thoughts on “Μα πόσο αηδιαστικό πια αυτό το Athens Pride;

Add yours

  1. Και επίσης γίνεται γιατί υπάρχουν straight που δε μπορούν να πάνε στο pride ή άλλες εκδηλώσεις από φόβο μην τους κολλήσει η ταμπέλα του gay και όπως λες κι εσύ πάψει να τους μιλάει η οικογένεια, οι φίλοι και το μισό σύμπαν. Όσο υπάρχει αυτή η “ταμπέλα” λοιπόν, τόσο πρέπει να υπάρχουν pride!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

